Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Архів матеріалів

Реалізація щорічних освітньо-виховних завдань в центрі розвитку дитини «Сонечко» здійснюється за умови якісно нових підходів до роботи з педагогічними кадрами. Виходячи з цього, визначаємо форми методичної роботи. Їх суть полягає у підвищенні професійних умінь та навичок педагогів через ознайомлення і опрацювання науково-педагогічної літератури, вміння творчо використовувати і втілювати в життя передові ідеї та досвід роботи, сприяти розвитку загальнокультурного рівня.

Методична робота в нашому дошкільному навчально-виховному закладі "Сонечко” планується і проводиться з використанням інноваційних технологій, широко впроваджуються їх інтерактивні методи. 

Декілька років колектив  нашого ДНЗ працює над формуванням позитивної самооцінки та самоповаги як у дорослих, так і у дітей. Доцільними в роботі з педкадрами були ділові ігри "Оціни себе”, "Я серед людей” і т.д. Варто відмітити, що тепер ці ігри і безліч інших широко практикуються у навчально-виховному процесі з дошкільниками.

Досвідом з питання використання у роботі з дітьми принципів  ... Читати далі »


У ЦРД «Сонечко» в 2011 – 2012 н.р. виховується 49 дітей  6-ти, 5-ти річного віку у старших та логопедичній групах.

Вся навчально-виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Я у Світі», інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти.

Проблеми фізичного розвитку дошкільнят, зміцнення та збереження їхнього здоров’я ніколи не втрачають своєї актуальності. Особливо це стосується умов сьогодення, оскільки  кількість хворих дітей на нашій забрудненій території, внаслідок аврії на ЧАЕС, сягає 50-90%. Саме тому, відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру», «Національної доктрини розвитку освіти», Базовому компоненту дошкільної освіти фізичне виховання дошкільнят спрямовується, насампер ... Читати далі »


 Ролі, які перебирають на себе діти в процесі гри;

 Ігрові дії, за допомогою яких діти реалізують обрані ролі;

 Ігрове використання предметів, за якого реальні предмети замінюють ігровими;

 Реальні стосунки між дітьми, які виявляються в різноманітних репліках, ... Читати далі »


Масляна, пригощай!

Усім млинців пороздавай.

Смачних, гарячих – розбирайте!

... Читати далі »


     Культура поведінки – це почуття високої людської гідності, яке визначає поведінку людини в різних умовах: у дитсадку, вдома, на вулиці, на очах у всіх і наодинці із собою.

     До поняття «культура поведінки» входять уміння і навички, що сприяють розвитку культури розумової і фізичної праці, особиста гігієна, ряд звичок, пов’язаних із ставленням до інших людей: ввічливість, турботливість, уважність, тактовність, делікатність.

     Організовуючи дітей у дитячому садку, вихователь на основі «Програми виховання в дитячому садку» визначає зміст навичок і звичок культурної поведінки, створює належні умови для оволодіння ними, добирає методи і прийоми впливу на вихованців. У повсякденному  житті під час різних видів діяльності, у різних життєвих ситуаціях поступово вводимо правила культури поведінки. Але перш ніж впровадити правило, треба його коротко і чітко сформулювати: «За столом сиди спокійно», «О ... Читати далі »


«Наші діти –це наша старість. Правильне виховання – це наша щаслива старість, погане виховання – це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми, перед усією країною». А. С. Макаренко.  
В Концепції дошкільного виховання в Україні, Державній національній програмі «Освіта», Законі України « Про дошкільну освіту», Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні підкреслюється велика роль родинного виховання, передбачається взаємопроникнення сімейного і суспільного виховання з метою створення для кожної дитини єдиного виховного середовища.
Родина, як відомо, є першим соціальним інститутом, а отже, має особливе значення для становлення життєвої компетентності дошкільника як особистості. Сім’я для малої дитини – це Космос, де мама – Сонце, тато – Місяць, а численні родичі – планети. Саме тут вона черпає сили і енергію для життя, вчиться мудрості, набирається досвіду. В дитячому серці зароджуються, вкорінюються моральні почуття – любов до людей, милосердя, доброта, що є сутністю вихованої людини.  
Мати і батько – головні природні вихователі дитини. «Яблучко від яблуні недалеко падає», «Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти», «Як не навчить батько – не навчить і дядько». Народні прислів’я ці відомі кожному.
 Розумно люблять своїх дітей ті батьки, які ніжність не доводять до всепрощення, піклування – до потакань і потурання примхам, а вимогливість поєднують з повагою до особистості дитини. Кажуть, діти – дорогоцінність, а ще більша дорогоцінність їх виховати, так як сам процес виховання – безперервна робота серця, розуму і волі батьків. Педагог А.С.Макаренко говорив: «Не думайте, що ви виховуєте дитину тільки тоді, коли з нею розмовляєте чи повчаєте, чи наказуєте її. Ви виховуєте її кожної миті свого життя, навіть тоді, коли вас немає вдома».
На жаль, є ще батьки, які погано розуміють свої обов’язки, припускаються помилок у вихованні дітей, отже, потребують допомоги фахівців . ... Читати далі »

В дитячому садку «Сонечко» пройшла визначна подія – конкурс «Кращий за професією». В ньому взяли участь помічники вихователів всіх вікових груп та кухарі. 
Мета конкурсу – підняти авторитет і значимість діяльності технічного персоналу дошкільного закладу у вихованні малюків.
Минулорічний конкурс «Вихователь року» показав, що у нашому колективі працюють відповідальні і талановиті люди. Помічники вихователів, няні-санітарки, інші працівники допомагали один одному і працювали на спільний результат. Мабуть це і стало запорукою успіху наших вихователів на міському конкурсі, про який повідомляли раніше.
Конкурсанти цього року змагалися в таких конкурсах:
• «Ерудит» - знання посадових інструкцій та вміння надавати першу допомогу у випадках травмування; знання санітарно-гігієнічних вимог утримання групової кімнати; розв’язування задач на ерудицію.
• «Надійний помічник» - вміння виготовити із запропонованого матеріалу поробку, яка могла б бути цікавою для малят.
• «Чия казка краща?» - драматизація уривків із знайомих для дітей казок.
• «Світ моїх захоплень» - презентація своїх хобі, уподобань, інтересів.
Кухарі закладу представляли та захищали приготовлені страви, розповідали про їх цінність у дитячому харчуванні.
Результати конкурсу:
Переможці: помічники вихователів Пономаренко Н.Д., Євдокименко О.В. 
Міс «Розумниця» - Морозовська Є.А.
Міс «Художниця» - Бурляй О.В.
Міс «Оригінальність» - Богданова С.А.
Міс «Казка» - Демчук Л.М.
Звання «Майстер своєї справи» отримала кухар Лісовська Н.В.
Напередодні конкурсу була проведена всеколективна акція «Визнання року» - кращим працівником 2008 року стала медична сестра закладу Лось Лариса Олександрівна.
Бажаємо нашим колегам здоров’я, творчих успіхів і наполегливості у вихованні маленьких малинчан!




Закінчилися Новорічні свята і зимові канікули. Навчально-виховна робота в канікулярний період була змістовна і цікава для вихованців. Ігри, розваги, пізнавально-дослідницька діяльність сприяли всебічному розвиткові дітей. І звичайно подарунки! Про це подбав не лише міський відділ освіти, а й наші надійні шефи з ВАТ «Прожектор» (голова правління В.О.Власенко) та партія «Батьківщина» (голова О.М.Оксьоненко) Вдячні їм за це!
Згідно статистичних даних, в ДНЗ виховується – 158 дітей у семи вікових групах, щоденно відвідують дитсадок близько 70% дітей.
Станом на 01.01.09 у черзі на влаштування в «Сонечко» - 30 дітей. 
Інформація про наявність місць в групах з 01.06.09:

Ясельна – 0
Молодша (2 групи) – 4
Середня – 0
Старша (2 групи) - 8
1 клас – 0
Першочерговість на влаштування надається дітям, що проживають у прилеглому мікрорайоні. Це вулиці: Островського, 30 років Перемоги, Фабрична, Кутузова, Енгельса, Грушевського № 60 – 130.
Шановні батьки, що проживають на вказаних вулицях! Якщо Ви бажаєте, щоб Ваша дитини відвідувала саме наш дитсадок, записуйтеся на чергу заздалегідь. Це додасть впевненості Вам і можливість прогнозувати нам. Ласкаво просимо!



        Медичні огляди дошкільників, що проводяться щорічно,  потребують певної підготовки до їх організації і проведення. Медична сестра проводить повне долікарське обстеження самостійно: здійснює антропометричні заміри, оцінку стану опорно-рухового апарата, тест на виявлення плоскостопості, дослідження гостроти зору за таблицями Сивцева-Головіна, перевірку гостроти слуху шепотінням, організовує взяття аналізів крові, опитування батьків за допомогою анкети.  Це дає можливість лікарям приділити особливу увагу не тільки дітям з хронічними захворюваннями, але й дітям із незначними відхиленнями функціонального характеру.

Велике значення для ефективності оглядів має організація робочих місць лікарів та настрій дітей. Тому заздалегідь розповідаємо малятам про зустріч з лікарями, важливість обстеження, необхідність дбати про своє здоров’я. Для лікарів готуються списки дітей, індивідуальні картки з показниками долікарського обстеження, необхідні предмети (настільна лампа, шпателі, серветки тощо).

Диспансеризація дітей проводиться бригадою спеціалістів, включаючи педіатра. Комплексна оцінка стану здоров’я поділяє дітей на групи здоров’я. До першої групи відносяться здорові діти, до другої – здорові, але з наявністю ризику виникнення патології, до третьої – хворі діти з хронічною патологією (які перебувають на диспансерному обліку). По закінченню медичного огляду складається протокол результатів у 3-ьох екземплярах (для медичного закладу, ДНЗ та СЕС). Результати доводяться до відома батьків, при потребі в ... Читати далі »


« 1 2 3 »
Вхід на сайт

Пошук по сайту




Адміністрація ДНЗ © 2017
Хостинг від uCoz